1 Aralık 2012 Cumartesi

Su bir

1 Aralik 2012. 12121 buranin tarih duzeniyle. Bir seylere baslamak icin guzel bir gun.

Yeni bir ise, yeni bir bloga, yeni bir hayata. Henuz evim yok. otelden yaziyorum bu ilk yazimi. Kendime söz vermistim. tasininca gunluk yazmaya basliyacagim, gorduklerimi, yasadiklarimi. dusuncelerimi bir yerlere kayit edecegim sonra okumak icin diye. Blogger bunun icin guzel bir yer.

Aslinda dun geldim. Valizleri tasi, buna sonra deginecegim, ofise git, kayilar, bilgisayar, tanismalar filan derken ancak firsat oldu.

Malmö hep bildigim gibi. Guzel. Birde uzerine noel coskusu sarmis dort bir yanini. Sorsan soguk. sikici insanlar dersin Iskandinavlar icin. Havada sansima cok kotu degil. Ruzgarsiz. Ruzgar yokken o kadar kotu olmuyor diyorlar zaten buradakiler. Tadi kacar mi? Bence bir kac gune kacar. Her guzelin bir kusuru var...

Guzel demisken... Neyse bu konuya sonra ayrica deginecegim!

Aksam calistigim sirketin noel partisi var. Dedim ya guzel bir baslangic. Yarinin yazi konusu belli en azindan.

Bugun genel olarak yuruyerek ev bakmakla gecti, Tavsiye edilen bir kac muhitte amacsizca dolastim. Her yer park bahce olunca dolasmasi da zevkli oluyor.

Neyse zorlama yazmaya gerek yok.Simdilik bu kadar.

1 yorum: