14 Ekim 2015 Çarşamba

Geyik muhabbeti -2-

En son yine Baku'deyken yazmak gelmis aklima. yilin basi. Neredeyse 1 yil olmus. Ayda yilda bir yaziyorum iste.

Simdi "inanin vaktim yok" desem inanirsiniz. Ama yemeyin böyle numaralari. Suraya yazi yazmak, öncesi sonrasi toplasan 15 20 dakika surer. O yuzden vakitle ilgili bir sikintimiz yok.

Sagda solda seyahatla ilgili bloglar göruyorum, okuyorum. Lan o kadar geziyorum söyle adam akilli, dise dokunur bir sey yazmiyorum, yazamiyorum diye icerlenirken buldum kendimi burada. Dedim "oglum ezdirmeyin lan kendinizi, lan canavar gibi blogunuz var lan" Git yaz iste, elini kolunu baglayan mi var? Yok. Ama gezilerden anlatacak cok sey yok elimde. Iste, otel - havaalani - sistemler - oteler - havaalani - server - musteri. Sikilirsiniz. Bu "i" ile yazilacak kelime degil sikilirsiniz. Kusura bakmayin, gecenin 02:23 u, ayarladan turkce klavye ekle, bilgisayari yeniden baslat, blogu ac... olacak is degil.

Simdi yazarken farkettim, hep kendimle ya da sizinle konusur gibi yaziyorum buraya yazdiklarimi. Uc assagi bes yukari ayni kalipta cumleler. Bunun edebi bir karsiligi var mi bilmiyorum ama sadece bu sekilde yazmayi biliyorum. Aslinda yaptigim is yazmak degil. Burada oturmus kendi kendime konusuyorum, bir yandan da parmaklarim gereken tuslara basiyor. Baska turlu yazi nasil yazilir bilmedigimden oluyor.

Ne anlatmaya gelmistim buraya? Hah... gezi, seyahat yazilari... Blogu acarken ki amacim Malmö'deki hayatimi anlatmakti. Baktim Malmö'de hayatin öyle cok anlatilacak yani yok -Burada parantez acmak istiyorum. Bu demek degil ki Malmö'de hayat sikici (sikilmak fiili, Turkce olmayan klavyede bir kez daha karsimizda- ben cok seviyorum Malmö'deki duzeni. Bana uyuyor inanilmaz bir sekilde. Anlatilacak bir yani yok derken ki kastim, surekli ilginc bir sey olmuyor Malmö'de. 1000 yildir ayni duzen. Ben tasindiktan sonra da inanilmaz bir degisim olmadi. Ilk zamanlar ki yazilarimi okuyun isterseniz, 3 assagi 5 yukari ayni su an ki haysat.

Sonra dedim, gitttigim yerler hakkinda göruslerimi yazayim. Fikir olarak yani. O an parlak bir fikirmis gibi geldi. Ama ne yazayim yani? Bilmiyorum. Geziyorum, göruyorum. Resim filan cekiyorum ama nasil anlatayim? Bilmiyorum. Bilsem anlatirim, bu kadar tiri viriya gerek yok.

Baktim son yazdigimi Baku'de yazmisim. Su an yine Baku'deyim. Olmayacak saate ucak koymuslar onu bekliyorum. Maksat vakit gecsin.

Fikirlere acigim. Sununla ilgili yaz deyin, denerim. Denemeyeni kovalsinlar.

1 yorum:

  1. Hälsningar alla, jag heter Karen Paul och jag kommer från Wales. Jag har hört talas om den här låneansvarige som heter Mr Benjamin Lee och hans investerare som hjälper människor med lån över hela världen. Jag hittade verkligen människor som vittnade om hans underbara arbete och jag blev förvånad över varför jag inte hittade detta företag i tid. Jag trodde aldrig på vad folket sa om företaget förrän jag ansökte och provade det beloppet jag letade efter var stort och det var för en fastighet som lånebeloppet var 10,5 miljoner dollar och så jag ansökte och herr Benjamin lee pratade för mig, men eftersom mitt lån var stort tog det bara 5 arbetsdagar att få mitt lån eftersom de sa till mig att lånetjänsten var 48 timmar att få lån. Det enda han sa till mig att göra var att sätta in ansökningsavgiften som det var handläggningsavgiften för att behandla mitt lån när han sa till mig att när jag var rädd att det var en bluff men jag sa låt mig prova att jag satte in ansökan avgift som angavs och det var allt jag satte in se på mindre än 5 arbetsdagar som han sa sant. Jag fick ett meddelande från min bank att summa pengar som var $10,5 miljoner US-dollar har krediterats på mitt bankkonto och allt om pengar detaljerna och vem det kom ifrån var där, se det var Mr Benjamin Lee låneföretag som hjälpte mig när jag såg det första gången jag blev förvånad över att jag aldrig trodde mina ögon men det var sant. Så jag sa till mig själv eftersom andra människor att företaget hjälpte till att vittna om sina goda gärningar, låt mig göra mina för att det inte är lätt att se ett legitimt låneföretag online nu för tiden, så alla från var som helst som behöver ett onlinelån utan att bli lurade ansöker från detta företag. de bara som kan hjälpa jag har bekräftat det och det är sant att jag är så glad och jag vet att det här företaget kommer att göra andra människor lyckligare än mig. Du kan kontakta det här företaget via mail eller Whatsapp men jag använde Whatsapp eftersom företagets snabbaste e-postadress är +1 989-394-3740, 247officedept@gmail.com. Tack alla hälsningar Karen Paul från Wales.

    YanıtlaSil